Prima pagină / Lucruri / Cărți  /  „Elevul Dima dintr-a VII-a” de Mihail Drumeș. Recenzie Bestseller.md

„Elevul Dima dintr-a VII-a” de Mihail Drumeș. Recenzie Bestseller.md imprimare

06.11.2014

Romanul „Elevul Dima dintr-a VII-a” povesteşte viaţa de adolescent în toate stagiile ei. Grig Dima, „Elevul Dima” care este şi personajul principal trece prin toate sentimentele posibile de la iubire, compasiune, bunătate și până la răzbunare. Dima este adus de către tatăl său pentru a studia la Craiova, unde stă în gazdă la Dona Bianca, aici cunoaşte alţi tineri de vârsta lui cu care se împrieteneşte, și mai târziu se îndrăgosteşte de fica gazdei Lotte.

Votează: 5.0/5 (3 Voturi )

Acești tineri din „Elevul Dima dintr-a VII-a” de Mihail Drumeș, fiecare descris unic în felul său, luptă pentru un vis, luptă cu nedreptățile pe care le văd în societate. Ei râd, plâng, sunt îndrăzneţi sau timizi. Fac jurăminte , promit să iubească pentru veșnicie, iubesc cu pasiune, pregătiţi să dea dovadă de eroism, crezându-se nişte eroi care pot înfăptui chiar și ceea ce e considerat imposibil.

Cartea poate fi comandată online pe Bestseller.md.

Dima găseşte o scrisoare în care scrie că pe o insulă este o comoară. El spune asta prietenilor şi împreună decid să meargă şi s-o găsească. Mai mult decât atât, fac o echipă, care ajunge să fie de peste 1000 de membri. Totul pare frumos până nu vine profesorul Attila şi le spulberă visul. Attila îi tratează pe elevi ca pe nişte animale, iar Dima se opune şi apare o confruntare pe care, evident, Dima o pierde şi este dat afară din şcoală, ajungând chiar într-o închisoare. Însă povestea lui nu are cum să se termine aici şi acum începe adevărata acţiune.

Mi-a plăcut cartea, are toate ingredientele necesare care să-ţi amintească de copilărie, de visurile pe care le aveai. E o carte care se citeşte rapid, fiindcă Drumeş are talentul să nu plictisească cu descriile sale. Sfârşitul este unul emoţionant şi foarte bun.

Vezi și alte cărți ale autorului Mihail Drumeş.

Recenzie de Cristian Plop, Editor web la Bestseller.md

„Elevul Dima dintr-a VII-a” de Mihail Drumeș. Recenzie Bestseller.md